(85-ös szintől)
A céh szintjét tapasztalati pont beadásával lehet növelni. A szint növekedésével nő a céhbe felvehető tagok száma, valamint a képességek használatához szükséges Sárkányszellem mennyisége. Itt egy táblázat a szintekhez szükséges EXP pontokról:
Céhszint | Szükséges XP | Férőhely | Sárkányszellem |
1 | 600.000 | 32 | 400 |
2 | 1.800.000 | 34 | 500 |
3 | 3.600.000 | 36 | 600 |
4 | 6.400.000 | 38 | 700 |
5 | 9.400.000 | 40 | 800 |
6 | 13.000.000 | 42 | 900 |
7 | 17.200.000 | 44 | 1000 |
8 | 22.000.000 | 46 | 1100 |
9 | 27.400.000 | 48 | 1200 |
10 | 33.400.000 | 50 | 1300 |
11 | 40.000.000 | 52 | 1400 |
12 | 60.000.000 | 54 | 1500 |
13 | 84.000.000 | 56 | 1600 |
14 | 112.000.000 | 58 | 1700 |
15 | 144.000.000 | 60 | 1800 |
16 | 180.000.000 | 62 | 1900 |
17 | 260.000.000 | 64 | 2000 |
18 | 320.000.000 | 66 | 2100 |
19 | 400.000.000 | 68 | 2200 |
20 | 500.000.000 | 70 | 2300 |
Céhháborút a vezető kezdeményezhet. A céhháború csak akkor kezdődik el, ha mindkét félnek legalább 8 tagja van. Ha egy céh megnyer egy háborút, rangpontokat kap, amivel előrébb kerülhet a Céh toplistán. A céhháborúnak 3 fajtája van:
Az a céh nyer, amelynek tagjai 30 perc alatt a legtöbb ellenséget megölik.
Az a csapat győz, amelyik hamarabb megöl 100 ellenséget.
Mindkét csapatnak meg kell szereznie az ellenfél zászlaját, és visszahoznia a saját térfelére. Ha sikerül, akkor az adott csapat kap 1 pontot. A zászló hordása közben a játékos sokkal lassabb, mint a többiek, ezért érdemes néhány embernek védenie őt az ellenfél támadásaitól.
A céhháborúkban a céh tud használni speciális képességeket. A képességek használatához Sárkányszellem kell, amit a céh felületnél lehet feltölteni. (1 Sárkányszellem = 100 yang). A készségeket maximum hetes szintig lehet fejleszteni. Itt egy táblázat a képességekről:
Kép | Képesség neve | Képesség hatása | Maximális érték (7. szinten) |
Sárkányisten vértje | Max. TP növekszik | 20% | |
Sárkányisten áldása | Max. MP növekszik | 20% (?) | |
Átkozott páncél | Védelem növekedése | ? | |
Gyorsulás | Mozgási- és támadási sebesség növekedése | 20% | |
Sárkányisten dühe | Kritikus csapás esélyének növekedése | 50% | |
Varázssegítség | Varázssebesség növekedése | 50% |
Minden nemzet első térképén (map1-en), és a céhterületeken (map3) találhatóak céhtelkek, amiket egy min. tízes szintű céh megvásárolhat, és felépítheti rajta épületeit a céh nagyságának jelzésére. A telkek ára változó, 40-70M yang között változik.
Az építési menüt használva tudja kiválasztani a céh vezetője, hogy melyik épületet, és hová szeretné a telken elhelyezni.
Ezt az épületet kell megépíteni a telekre legelőször, ez teszi lehetővé további épületek felhúzását.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 20.000.000 | |
Alapkő | 20 | |
Törzs | 30 | |
Furnérlemez | 25 |
A céhes kovácsnak három fajtája van:
A fejlesztések ára többszöröse lehet a "sima" Kovács árainak.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 20.000.000 | |
Alapkő | 20 | |
Törzs | 30 | |
Furnérlemez | 20 |
A kibányászott érceket tudja beolvasztani. Mindegyik alkimista specializálódik egy ércre, és azt az ércet 60%-os eséllyel olvasztja, a többit pedig 30%-os eséllyel. Az olvasztáshoz kér 100 darab ércet, 3.000 yangot, és egy szellemkő +0, +1, vagy +2-t. A Gyémánt érc ez alól kivételt képez, mert olvasztásához nem szükséges a szellemkő, viszont 10.000 yangba kerül. A céh alkimista specializálódását meg lehet változtatni 3.000.000 yangért (?).
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 20.000.000 | |
Alapkő | 15 | |
Törzs | 20 | |
Furnérlemez | 25 |
Növeli a céhtagok maximális számát 12-vel.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 25.000.000 | |
Alapkő | 25 | |
Törzs | 25 | |
Furnérlemez | 25 |
Egy zászló, ami a telken elhelyezve esztétikai célokat szolgál.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 3.000.000 | |
Alapkő | - | |
Törzs | 5 | |
Furnérlemez | 5 |
Esztétikai célokat szolgálnak.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 2.000.000 | |
Alapkő | - | |
Törzs | 5-9 | |
Furnérlemez | - |
Esztétikai célokat szolgálnak.
Alapanyag | Mennyiség | |
Yang | 300.000 | |
Alapkő | 5-9 | |
Törzs | - | |
Furnérlemez | - |